Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Public relations jako ovlivňování mínění

Public relations jako ovlivňování mínění Název
0125217Kód:
9788024739267EAN:
978-80-247-3926-7ISBN:

GRADA

Výrobce:
IHNED k dodáníDostupnost:
298  / ksBěžně s DPH:
256  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 42  / ks (14,1%)
Množství:
ks
Public relations jako ovlivňování mínění

Popis: Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.


KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: Linek, s.r.o., Knihkupectví Chrpa, gen. Fr. Moravce 58, 286 01, Čáslav, telefon: 327314177, knihkupectvichrpa@gmail.com

JavaScript musí být povolen