Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Emoce v marketingu

Emoce v marketingu Název
0163304Kód:
9788024748436EAN:
978-80-247-4843-6ISBN:

GRADA

Výrobce:
IHNED k dodáníDostupnost:
495  / ksBěžně s DPH:
426  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 69  / ks (13,9%)
Množství:
ks
Emoce v marketingu

Popis: Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace?

V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.



FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: Linek, s.r.o., Knihkupectví Chrpa, gen. Fr. Moravce 58, 286 01, Čáslav, telefon: 327314177, knihkupectvichrpa@gmail.com

JavaScript musí být povolen